Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Belmond Premium Brands (www.belmond.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Belmond Premium Brands (www.belmond.si) je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Belmond, trgovina in storitve d.o.o., (krajše: Belmond d.o.o.) ,v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej obiskovalec v spletni trgovini. Ob potrditvi nakupa v spletni trgovini obiskovalec postane kupec in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Belmond Premium Brands (www.belmond.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutki nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in soglasje z njimi.

Podatki o ponudniku

Belmond Premium Brands (www.belmond.si) je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Belmond, trgovina in storitve d.o.o., davčna številka: SI82444218, matična številka: 3545423000, sedež podjetja Nadgoriška cesta 8, 1231 Ljubljana Črnuče. Vsi podatki o upravljalcu so navedeni na v spletni trgovini v povezavi Kontakt.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja (ime in sedež podjetja); kontaktne naslove (e-pošta, telefon), bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), vse cene jasno in nedvoumno določene z razvidnostjo ali že vsebujejo davke ter stroške dostave), način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe,ter rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi.

Cene

Vse cene v spletni trgovini Belmond Premium Brands (www.belmond.si) so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena, navedena zraven artikla v spletni trgovini ne vsebuje stroškov pošiljanja. Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne do spremembe le-teh, saj se zaradi narave poslovanja preko interneta cene lahko pogosto spreminjajo brez predhodnega opozorila. Velja tista cena, ki je bila poslana kupcu pri potrditvi naročila (na dan zaključka in oddaje naročila).

Cena izpisana ob koncu naročila je končna cena, sestavljena iz cene artikla in stroškov pošiljanja, če se kupec odloči za način prevzema preko dostavne službe.
Stroške pakiranja in embalaže krije ponudnik.

Postopek nakupa

Izbor artiklov in oddaja naročila

Uporabnik izbere artikle, ki si jih želi, ter izbere gumb DODAJ V KOŠARICO. Ob tem se pokaže sporočilo, da je bil izbran izdelek dodan v košarico, uporabnik pa vidi tudi naziv izdelka, količino in ceno izdelka z ddv. Uporabnik lahko nadaljuje z nakupom v spletni trgovini tako, da klikne na gumb NADALJUJ Z NAKUPOM, v kolikor pa želi nakup zaključiti, pa klikne na gumb POJDI NA BLAGAJNO.

Ko uporabnik klikne na gumb POJDI NA BLAGAJNO, se odpre stran KOŠARICA, kjer uporabnik lahko preveri in ureja vsebino košarice. Izpisani so nazivi artiklov, količine in cene artiklov z ddv. Uporabnik lahko artikle odstrani s klikom na gumb ODSTRANI, količne pa ureja tako, da ob izdelku vpiše novo količino in klikne na gumb POSODOBI KOŠARICO. Po končanem pregledu in urejanju vsebine košarice uporabnik nadaljuje postopek nakupa tako, da klikne na gumb NA BLAGAJNO.

Na tem koraku se izpiše končna potrjena vsebina košarice z vsemi izbranimi artikli, skupnimi cenami za artikle, specifikacijo popustov in specifikacijo davka na dodano vrednost ddv. Na koncu se izpiše končna cena naročila v evrih z ddv.

Kode za popust

Na tem koraku ima uporabnik tudi možnost vpisa kode promocijskega kupona oz. kode za popust v rubriko KUPONI, v polje KODA KUPONA. Uporabnik lahko uveljavlja popust, določen s kuponom s klikom na gumb AKTIVIRAJ KUPON. Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Belmond Premium Brands in je časovno omejena. Kode kuponov so objavljene občasno in veljajo določen čas, ki je opredeljen ob objavi kode kupona. Ponudnik objavi kode kuponov na svoji spletni strani www.belmond.si v rubriki Novice in /ali na socialnem omrežju Instagram (Belmond_Premium_Brands) ali na Facebook profilu Belmond Premium Brands (https://www.facebook.com/belmondpremiumbrands/). Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Vpis podatkov za izstavitev računa

Uporabnik na tem koraku nadaljuje postopek nakupa z vpisom podatkov za izstavitev računa. Podatki, ki so obvezni, so označeni z *. Uporabnik lahko tudi zahteva izpis računa na podjetje, pri čemer je potrebno vpisati davčno številko podjetja. Na koncu mora uporabnik izrecno izraziti soglasje z obdelavo osebnih podatkov, ki so potrebni za izvedbo nakupa, tako da s kljukico potrdi izjavo: Izrecno se strinjam z obdelavo svojih podatkov. Več o obvedelavi osebnih podatkov je navedeno na linku Več o varovanju osebnih podatkov. Uporabnik prav tako mora izraziti seznanjenost in soglasje s pogoji poslovanja podjetja spletne strani Belmond Premium Brands v lasti Belmond d.o.o., tako da z kljukico potrdi izjavo Prebral/a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani, ki so objavljeni v povezavi pod navedeno izjavo: Več o pogojih poslovanja.

Uporabnik lahko proces nakupa prekine s klikom na gumb PREKLIČI ali pa nadaljuje postopek nakupa s klikom na gumb NASLEDNJI KORAK. 

Naslov in način dostave

Na naslednjem koraku uporabnik ureja naslov in način dostave. V kolikor je naslov za dostavo enak kot pri podatkih za izdajo računa se izbrani naslov za dostavo potrdi s kljukico ali pa vpiše nov naslov za dostavo. Na tem koraku uporabnik izbere tudi način dostave. V spletni trgovini Belmond Premium Brands je možna dostava preko GLS dostavne službe ali pa osebni prevzem. V kolikor se uporabnik odloči za dostavo preko GLS dostavne službe, se obračunajo dodatni stroški za dostavo za vsa naročila do vrednosti 100,00 EUR z ddv in sicer 3,80 EUR z ddv. Za vsa naročila nad 100,00 EUR z ddv je dostava preko dostavne službe GLS brezplačna. V primeru osebnega prevzema blaga v PE Belmond Trzin, na naslovu Špruha 7, 1236 Trzin, pa ne nastane nobenih dodatnih stroškov. Uporabnik se lahko vrne na urejanje podatkov za izdajo računa s klikom na gumb NAZAJ, ali pa nadaljuje s postopkom nakupa s klikom na gumb NASLEDNJI KORAK.

Način plačila

Na naslednjem koraku se pokaže povzetek naročila in sicer je navedena vsebina košarice z nazivi artikov, količinami in cenami, naveden je povzetek popustov, specifikacija ddv, specifikacija stroškov dostave in prikazan končni znesek naročila v skupni ceni v EUR z ddv. Naveden je tudi povzetek podatkov, ki jih je uporabnik vpisal in so potrebni za izdajo računa, naveden je naslov za dostavo, na koncu pa uporabnik izbere še NAČIN PLAČILA. Možno je izbrati način plačila po povzetju ali pa preko nakazila na TRR. V primeru plačila po povzetju bo uporabnik poravnal kupnino dostavljalcu dostavne službe GLS. V kolikor pa uporabnik izbere način plačila nakazilo na TRR, bo na izbrano elektronsko pošto prejel še vse podatke za nakazilo plačila na TRR ponudnika.

Uporabnik lahko na tem koraku ureja svoje podatke z gumbom NAZAJ ali pa s klikom na gumb ZAKLJUČI NAKUP nepreklicno zaključi postopek nakupa. Uporabniku se bo prikazalo zahvalno sporočilo z informacijo, da je bo na njegov elektronski naslov poslan povzetek naročila z vsemi izbranimi podatki. V elektronskem sporočilu s povzetkom naročila bo ponudnik tudi obvestil kupca o politiki vračila blaga, sporočil kontaktne številke v primeru zamujanja blaga in na kak način se rešujejo vračila in reklamacije. V tem elektronskem sporočilu bo ponudnik priložil tudi veljavne splošne pogoje v PDF obliki in povezavo do obrazec za vračilo blaga.

Potrditev naročila

Najkasneje v roku 48 ur med delovnimi dnevi (sobota, nedelja in prazniki so dela prosti dnevi) ponudnik pregleda naročilo in preveri dobavljivost izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnika glede dobavljivosti izdelkov kontaktira s sporočilom na njegovo elektronsko pošto ali ga pokliče na njegovo posredovano telefonsko številko. V kolikor so vsi izdelki na zalogi, ponudnik prične s pripravo paketov, ki se dostavljajo v roku 1 do 3 delovnih dni. V kolikor ponudnik zaradi izrednih situacij ali razmer ne uspe pripraviti paketov v roku najkasneje 3 delovnih dni, obvesti uporabnika o novem predvidenem roku dobave. Na tej stopnji je med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena pogodba o nakupu.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2 ur mora preklic naročila opraviti preko telefona. V elektronskem sporočilu obvezno navedite navesti naslednje podatke:
1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
2. V vsebini sporočila navedite: številko naročila in ime in priimek kupca in obvestilo, da želite naročilo preklicati.

Odpošiljanje blaga

V kolikor kupec izbere način prevzema »Dostava preko GLS dostavne službe«, ponudnik v dogovorjenem roku pripravi, ustrezno zaščiti, na svoje stroške zapakira in odpošlje blago. Paketi so opremljeni z nalepkami dostavne službe GLS, vsak paket pa dobi tudi sledilno številko. Kupec ob pripravi nalepke za dostavo prejme elektronsko sporočilo dostavne službe GLS, da je paket pripravljen za dostavo preko dostavne službe GLS. V primeru zamud pri dostavi dostavne službe GLS se uporabnik lahko obrne tudi na ponudnika, na kontaktne številke izpisane na spletni strani spletne trgovine Belmond Premium Brands.

Načini plačila

Trenutno spletna trgovina Belmond Premium Brands (www.belmond.si) omogoča naslednje oblike plačevanja:

o Plačilo z gotovino po povzetju. Plačilo po povzetju je možno samo za naročila v skupni vrednosti do 420 EUR.

o Plačilo z nakazilom na TRR upravitelja spletne trgovine Belmond Premium Brands (www.belmond.si), ki je v lasti podjetja Belmont d.o.o., na transakcijski račun SI56 0400 0027 8790 745 pri banki OTP. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila z vsemi podatki o nakazilu oz. poslane ponudbe ali predračuna. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo.

Pri plačilu po povzetju kupec dostavljalcu iz dostavne službe ob prevzemu paketa izročiti gotovino ali poravna kupnino s plačilno kartico, dostavna služba pa bo v imenu kupca opravila plačilo ponudniku. Celotna kupnina in stroški dostave so navedeni v povzetku naročila, ki ga je kupec prejel na elektronski naslov. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega blaga. Dostavni službi kupec ne plača nobenih dodatnih stroškov.

Če pa je uporabnik pri oddaji naročila izbral plačilo nakazilo na TRR, potem porabnik znesek kupnine nakaže na TTR ponudnika, ko je s strani ponudnika prejel obvestilo, da je naročilo pregledano in potrjeno. Po opravljenem plačilu prosimo, da kupec na elektronski naslov info@belmond.si pošlje potrdilo o plačilu in si tako zagotovi hitrejšo obravnavo naročila.

Dobavni roki in dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku in na način, ki je naveden v ponudnikovem elektronskem sporočilu po prejemu kupčevega naročila. Kupec odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačno nevedenega naslova za dostavo.

Dostavna služba

Dostava se izvaja preko našega pogodbenega partnerja GLS SLOVENIJA. Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah. Dostavna služba GLS vam lahko dostavij paket tudi na delovno mesto oz. na drugi želeni naslov. Pred dostavo vas bo dostavnik poklical na izbrano telefonsko številko in se z vami dogovoril za točno uro in naslov dostave. V kolikor dostava ni uspešna, oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba GLS pusti obvestilo s sporočilom za prevzem paketa v paketomatu. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na kateri ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM).

Izguba ali poškodbe blaga

Za izgubo ali poškodbe pošiljke odgovarja prevoznik. V kolikor kupec sumi, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, je dolžan prejeto blago takoj pregledati v prisotnosti dostavljalca in blago nemudoma reklamirati. V kolikor ste ugotovili, da je bilo blago poškodovano med prevozom, zahtevajte reklamacijski zapisnik, vpišite vidne napake in zahtevajte podpis od dostavljalca. Zaželeno je tudi, da je poškodba evidentirana s fotoaparatom ali mobilnim telefonom. Prav tako prosimo, da nas o poškodbi blaga obvestite, zaželeno s fotografijami, na elektronsko pošto Info@belmond.si, da se dogovorimo o zamenjavi blaga in ponovnem pošiljanju na izbrani naslov.

Stroški dostave

Za vsa naročila nad 100,00 EUR z ddv ne zaračunavamo stroškov dostave. Pri naročilih do skupne vsote 100,00 EUR z DDV pa se kupcu zaračunavajo pavšalni stroški dostave v višini 3,80 EUR z vključenim 22% DDV. Pavšalni znesek dostave v višini 3,80 EUR z ddv velja samo za dostave preko dostavne službe GLS v območju Republike Slovenije.
 

Pravica odstopa od nakupa ter vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog. V primeru odstopa od pogodbe je uporabniku na voljo Obrazec za odstop od pogodbe, ki ga lahko najdete TUKAJ in je tudi objavljen na spletni strani www.belmond.si v rubriki O PODJETJU -> Obrazci.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na e-mail info@belmond.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja vrnjenega blaga, če je le-to nepoškodovano, v neodprti embalaži, ter v nespremenjeni količini. Kupnina se nakaže na osebni bančni račun kupca, ki ga kupec sporoči v obvestilu o vračilu blaga.

V kolikor je prišlo do dostave napačnega blaga (napaka na strani ponudnika), pa krije stroške vračanja reklamiranega blaga ponudnik.

Če kupec od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Blago mora biti vrnjeno skupaj z originalno embalažo. Izdelkov, na katerih so vidne sledi uporabe ni mogoče vrniti, saj se videne sledi uporabe štejejo kot poškodbe. Artikli, kupljeni na daljavo, namreč niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da prejeto pošiljko odprete, pregledate in če vam kakorkoli ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, lahko odstopite od nakupa in blago nepoškodovano vrnete nazaj na naš naslov.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko, ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine za vračilo blaga.

Kupec prav tako nima pravice do odstopa od pogodbe, pri kateri je predmet blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (personalizirane darilne košarice, personalizirani gravirani kozarci, ostala personalizirana darila).

Ta priporočila ne veljajo, če je blago ob nakupu uničeno, poškodovano, ne deluje, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec je ob prevzemu blaga, osebnem ali ob dostavi, dolžan pregledati skladnost blaga z naročilom. V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Ponudnik prav tako ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja ali potrjeni končni ceni nakupa.

Shranjevanje besedila pogodbe o nakupu in dostopnost pogodbe potrošniku

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe o nakupu na sedežu podjetja Belmond d.o.o.  V kolikor želite kopijo pogodbe za sklenjeno naročilo za nakup blaga v spletni trgovini Belmond Premium Brands, se na nas obrnite z elektronskim sporočilom na info@belmond.si in vam bomo kopijo vaše pogodbe poslali preko elektronske ali navadne pošte.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) je ponudnik dolžan potrošnika seznaniti z odgovornostjo za stvarne napake. 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki odkrito stvarno napako natančno opisati in prodajalcu omogočiti, da blago s stvarno napako pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno. Šteje se, da je napaka na blagu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali da
  • blago zamenja z novim brezhibnim artiklom ali da
  • vrne celotno kupnino.

Potrošnik mora prodajalca o morebitni stvarni napaki bvestiti v zakonsko določenem roku na elektronski naslov info@belmond.si skupaj z natančnim opisom stvarne napake in mu mora tudi omogočiti pregled prodanega blaga. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ in tudi v spletni trgovini Belmond Premium Brands (www.belmond.si) v rubriki O PODJETJU, zavihek OBRAZCI.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Naročanje blaga uporabnikov iz EU

Naročila v spletni trgovini Belmond Premium Brands (www.belmond.si) so možna za vse uporabnike iz Evropske unije, vendar se ob dostavi stroški razlikujejo glede na končni naslov dostave. V tem primeru fiksni strošek dostave prek dostavne službe GLS 3,80 EUR z ddv ne velja, ampak se uporabniku preko elektronske pošte sporoči nov strošek dostave in novega izvajalca dostavnih storitev. V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije, vas prosimo, da nas pred oddajo naročila kontaktirate na tel. 0038640333367, da vam pomagamo pri oddaji naročila. In case you are a citizen of European Union, please call on our contact number 0038640333367, to assist you with your order processing.

Zbiranje in varstvo osebnih podatkov

Podjetje Belmond d.o.o. se zvezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/697 Evropskega parlamenta in Sveta z dne, 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Kot upravljavec vodi, vzdržuje in nadzira zbirko osebnih podatkov posameznikov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1).

Podjetje Belmont uporablja zbrane osebne podatke za naslednje namene: raziskava trga, obveščanje o novih ponudbah, novostih in ugodnostih, pošiljanje promocijskih kod za uveljavljanje popustov, ter za pošiljanje drugega reklamnega gradiva.

V času upravljanja z osebnimi podatki je posamezniku na voljo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v zbirki podatkov, udeleženec pa od upravljavca pa lahko zahteva tudi trajno ali začasno prenehanje uporabe njegovih osebnih podatkov.

Več o varovanju osebnih podatkov je navedeno v spletni trgovini Belmond Premium Brands v rubriki O PODJETJU, v zavihku VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV.

Zasebnost in piškotki

Kaj so piškotki in kako delujejo?

Piškotek je majhna datoteka, ki se shrani na računalniku ob obisku spletne strani. Piškotki vsebujejo različne informacije, ki jih spletna stran prebere, ko jo ponovno obiščete. Uporablja jih večina sodobnih spletnih strani.

Sami po sebi piškotki niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode. Uporabljajo se za različne namene, za seje (npr. prijavljanje na forume), za košarice v spletnih trgovinah, za prikaz različnih naprednih vsebin na spletni strani (npr. zemljevidi, video), za vodenje statistike obiska strani, za podporo vtičnikom družabnih omrežij, ter tudi za prikazovanje oglasov po meri uporabnika spleta.

Zakonsko omejevanje piškotkov je predvsem posledica zlorabe tehnologije piškotkov za sledenje uporabnikom in s tem poseganja v zasebnost na spletu.

Vrste piškotkov

Piškotki imajo lahko zelo različne sestavine. Dobri piškotki so zelo koristni za obiskovalce, še posebej za seje, prijave, košarice artiklov in podobne naloge spletne strani. Nekateri piškotki so koristni predvsem za lastnike spletnih strani. Na primer služijo za spremljaje količino obiska, torej doseg svojega spletnega mesta, posredno pa koristijo tudi končnim obiskovalcem, saj omogočajo avtorjem vsebin vpogled v to, kateri prispevki na spletni strani so za obiskovalce zanimivi, na podlagi povratnih informacij, pa lahko spletno stran približajo bralcem z zanimivejšimi vsebinami. Nekateri piškotki pa, vsaj iz vidika Informacijskega urada, niso dobri. Ti piškotki predvsem beležijo podatke o vaših aktivnostih na spletu, ki jih potem v obdelajo in pridobljene informacije posredujejo tretjim subjektom, najpogosteje oglaševalcem. Zaradi tega se na primer različnim ljudem na spletu prikazujejo različni oglasi. Vsak vidi oglase izdelkov in storitev, ki jih bo bolj verjetno kupil. Lastnikom sledilnih piškotkov pa to omogoča večji zaslužek iz oglaševanja. Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:

• Začasni ali sejni piškotki
• Trajni ali shranjeni piškotki
• Lastni piškotki
• Drugi piškotki

Vsako vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca tretira drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Lastnikom spletnih strani nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo.

Več o uporabi piškotkov na spletni strani www.belmond.si najdete v spletni trgovini Belmond Premium Brands v rubriki O PODJETJU, zavihek ZASEBNOST IN PIŠKOTKI.

Promocijska sporočila

Obvestila o akcijah, novicah in ugodnostih bodo jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Željo uporabnika, da ne prejema promocijskih elektronskih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval. Uporabniku je v vsakem trenutku omogočena možnost prekinitve prejemanja promocijskih sporočil. Ponudnik se zavezuje, da bo promocijska sporočila pošiljal največ enkrat mesečno.

Nagradne igre

Organizacija nagradnih iger

Podjetje Belmond d.o.o. občasno organizira različne nagradne igre, ki potekajo prek Facebook ali Instagram profila ali preko ostalih komunikacijskih kanalov.
Organizator nagradne igre je podjetje Belmond d.o.o., Nadgoriška 8, 1231 Ljubljana.

Sodelovanje v nagradnih igrah

V nagradni igri lahko sodelujejo vse polnoletne fizične osebe s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji. Osebe, ki kakorkoli neposredno sodelujejo pri izvedbi nagradne igre, ne morejo sodelovati v nagradni igri.

Druge določbe

Pogoj za pridobitev nagrad je, da udeleženci soglašajo s pravili nagradne igre. Nagrade ni mogoče zamenjati za gotovino. Prenos nagrad na tretjo osebo ni možen. Organizator lahko zahteva, da nagrajenec z ustreznim dokumentom dokaže svojo identiteto. Organizator in osebe, ki sodelujejo pri izvedbi nagradne igre, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izvirala iz nagrad. Organizator nagradne igre ne prevzema nobenih odgovornosti ob koriščenju glavnih nagrad, se pravi eventuelnih poškodb, zdravstvenih zapletov ali tatvin pri koriščenju. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo. Odločitev organizatorja o vseh vprašanjih v zvezi z nagradno igro oziroma uporabo pravil je dokončna in velja za vse udeležence.

Pravila nagradne igre

Pravila nagradne igre bodo objavljena na spletni strani www.belmond.si in FB profilu Belmond Premium Brands (https://www.facebook.com/belmondwineandspirits/ ).

Hranjenje spiska nagrajencev

Seznam nagrajencev hrani podjetje Belmond d.o.o., Nadgoriška cesta 8, 1231 Ljubljana, vendar največ 1 leto, nato se arhiv uniči.

Avtorske pravice

Spletna trgovina Belmond Premium Brands (www.belmond.si) in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali nenašteti elementi prikazani na spletnem mestu ponudnika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Odveza odgovornosti

Podjetje Belmond d.o.o. se zavezuje, da bo na spletnih straneh spletne trgovine Belmond Premium Brands (www.belmond.si) objavljalo točne in verodostojne informacije ter podatke. Vendar pa podjetje Belmond d.o.o. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah na spletnih strani www.belmond.si.

V primeru, da se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov, bo ponudnik kupca nemudoma obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenih artiklov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja:

Belmond d.o.o.
Nadgoriška cesta 8
1231 Ljubljana Črnuče

e-mail: info@belmond.si in na gsm: 040 33 33 67

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje sporov

Izjjavljamo, da podjetje Belmond d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonim o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Belmond d.o.o. kot upravljalec spletne trgovine Belmond Premium Brands v teh splošnih pogojih in na svoji spletni strani www.belmond.si objavlja elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS ) na spletnem naslovu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

Pomoč in informacije

Za pomoč in dodatne informacije nas lahko kontaktirate na e-mail: info@belmond.si in na GSM: 040/33 33 67.

Končna določba

Ta splošna določila pričnejo veljati z 10.10.2020.

COPYRIGHT © 2019 BELMOND D.O.O. / VSE PRAVICE PRIDRŽANE. IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE CARPEDIEM D.O.O.

Dobrodošli!

Vstopate v spletno trgovino s prestižnimi šampanjci, izbranimi vini, izvrstnimi rumi, konjaki in ostalimi pijačami.

Spletna stran vsebuje informacije o alkoholnih pijačah, zato je vstop dovoljen samo polnoletnim osebam.

Prosimo, da s klikom na gumb potrdite vašo starost.

Spletno mesto za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. Več informacij